Jaroslav Vinický

Co se vám honí hlavou se mě ptá fejsbůk... Hledám levného právníka.

21. 12. 2012 20:00:00
Slib prezidenta republiky zní: „Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj úřad budu zastávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.“ Stejně tak zní slib poslance PČR.

Protože jsem sám, mám v čase adventním opravdu čas. Nemusím se honit za nesmyslnými nákupy. Kapra i salát zvládnu levou zadní. Ale kdo má čas, moc přemýšlí. Jak říkal děda, zbývá mu čas na přemýšlením nad blbinami.

Já teď přemýšlím nad tím, jakým způsobem podat trestní oznámení na prezidenta, premiéra a poslance parlamentu. Dle mého názoru se dopustili společně zločinného spolčení.. Začalo dávno. Ale potvrdil ho kandidát na prezidenta Karel Schwarzenberg. Mám na mysli jeho potvrzení lukrativních "trafik"pro poslance ODS, kteří se dobrovolně vzdali mandátu před hlasování o tzv. "daňovém balíčku".

Pro udržení koalice se v parlamentu vyskytla strana, která ve volbách nebyla. Nějací podivní LIDEM. Mladá dáma, která byla jmenována ministriní obrany, musela odejít. Nebo byla jmenována právě proto, aby nikým nevolená strana LIDEM odhlasovala v parlamentu tento problematický zákon ? Dívám se na to z prava, z leva, shora i zespoda... Taky ze zadu a ze předu..Marně hledám naplnění slibu prezidenta a poslance..

Právě mě nadzvedly zprávy.. Jsem bohužel autor ekonomického SW.. Tak mi tu DPH fakt změnili. Nestačily jim ty nesmysly s PŘENESENOU DANÍ. Asi právě nastal čas, kdy přestanu mít čas. Budu muset díky neschopným nýmandům dát vše do pořádku.. Myslím v účetním programu. Aby se mí zákazníci nemuseli přes vánoce trápit rozhodnutími nadutých hlupáků, kteří si jistě svátky užijí v klidu a v pohodě. Na rozdíl ode mne. Sice jsem nikomu nic neslíbil, ale haňba by mě musela fackovat, kdyby moje práce měla vypadat tak, jako pánů výše zmiňovaných. Kdybych za to měl aspoň ty jejich peníze.. :(

Nejsem právník. Jediné, co bych svedl, by bylo napadení různých stránek a agend tohoto podivného státu. Ale stejně by to bylo k ničemu. Ony ty agendy stejně fungují tak, jako by byly permanentně napadeny :)

Proto hledám právníka, který bude ochotný a schopný sepsat trestní oznámení na tyto pantáty. Já už ho podám. A jsem si jistý, že se ke mě přidá nemálo dalších. TAKŽE, NAJDU ??

Autor: Jaroslav Vinický | karma: 15.27 | přečteno: 749 ×
Poslední články autora